coronavirus: veelgestelde vragen

 

Kan ik gewoon blijven bestellen? 

Jazeker, we hebben nog voldoende capaciteit om alle bestellingen af te handelen. Het kan wel zo zijn dat het drukker wordt bij onze bezorgdiensten, omdat steeds meer mensen online bestellen. In dat geval kan het voorkomen dat je tijdelijk niet kan kiezen voor bezorging op de volgende dag, maar één of twee dagen later.

 

Verwachten jullie problemen met de voorraad? 

Wij hebben een groot magazijn met veel voorraad. Vooralsnog verwachten we daarom geen problemen. Daarnaast worden we nog steeds bevoorraad door onze leveranciers. We verwachten dus dat je altijd wel een keuze kan maken.

 

Mag de bezorger mijn pakket onbeheerd bij de deur achterlaten?

Nee, je pakket mag niet onbeheerd achtergelaten worden. Past je pakket door de brievenbus? Dan mag de bezorger er wel voor kiezen om het op deze manier te bezorgen.

 

Bezorging

 Momenteel worden pakketten niet meer overhandigd. De bezorger houdt 1,5 meter afstand van de ontvanger. De bezorger belt aan en zet de zending op de grond klaar, hij of zij wacht op afstand tot de ontvanger deze in ontvangst neemt. Bij nat weer zal de bezorger aanbellen en de zending in de hand houden. Zodra de ontvanger opendoet vraagt de bezorger om afstand te nemen en zet hij of zij de zending over de drempel en droog binnen. 

De PostNL bezorger tekent na toestemming van de ontvanger voor ontvangst door de laatste 3 tekens van de legitimatie te noteren.

 

Kan ik me bestelling nog afhalen ?

Jazeker, afhalen van uw bestelling kan nog steeds, vooraan in de winkel kunnen de online bestelling nog afgehaald worden.